Jury
De onafhankelijke jury zijn zwaargewichten uit de Nederlandse online wereld
DIA
-
Diane Albertus
Diane Albertus (Ad Alliance) werkt samen met verschillende partners zoals Procter & Gamble, Iglo Nederland en Samsung. Zij is echte mediadier met 20 jaar+ ervaring in RTV, Print, Digital, Data en Branded Content.
Linkedin -
Sjoerd Heddema
Sjoerd is Managing Director van Nixon Digital. Eerder vervulde Sjoerd verschillende rollen in Digital en eCommerce voor bedrijven als FrieslandCampina en HEINEKEN.
Linkedin -
Menno van der Steen
Menno van der Steen is partner bij Onbrdng.com en helpt bedrijven met 'data & AI driven decision making'. Founder van creative research agency SilverLabs. Ex GroupM, IPG, Schiphol en Rabobank. Docent bij Iris Academy, mentor bij ACE-incubator.nl, PhD aan de Universiteit van Amsterdam. Spreker over AI, data strategie en innovatie.
Linkedin -
Andy Santegoeds
Andy Santegoeds is Senior Consultant bij MetrixLab en al ruim 25 jaar actief met onderzoek naar reclame, media en merken. Voormalig bestuurslid SWOCC, inmiddels redactie/blogger SWOCC Selectie
Linkedin -
Wout van den Dool
Wout van den Dool bouwt al 20+ jaar enthousiast aan digital experiences. Nu uitrol en adoptie van FrieslandCampina Professional's digital eco system van Europa naar Azië. Daarvoor Triodos Bank, AEGON en AH Geldzaken. Co-auteur van Basisboek Digital Marketing.
Linkedin -
Ernst Keyzer
Ernst Keyzer is Managing Director bij media- en uitgeefbedrijf PXR. Daarnaast is hij actief als adviseur en investeerder. Hiervoor was hij directeur van TMG Digital en heeft hij jaren voor KPMG gewerkt.
Linkedin -
Danne de Vries
Danne de Vries is Founding partner en commissaris van BrandPit. Daarnaast is Danne een partner van HelloMaaS en is ze co-founder van Hoodhunt.
Linkedin -
Alain van der Heijde
Alain van der Heijde heeft gewerkt bij o.a. Vattenfall, XS4ALL, Wolters Kluwer, ONVZ en ABN AMRO. Momenteel is Alain werkzaam als Business Chapter lead a.i. bij Knab.
Linkedin -
Laura van den Boom
Laura van den Boom is een International Brand and Communications Consultant. Ze heeft gewerkt aan zowel bureau- als klantzijde voor vele mooie merken, zoals Mercedes-Benz, Signify en Under Armour, in binnen- en buitenland.
Linkedin -
Hans Voorn
Hans Voorn is manager eBusiness (inclusief online en big data) bij Coöperatie DELA en freelance journalist en vlogger bij Emerce.
Linkedin -
Martijn Ollefers
Martijn Ollefers is werkzaam bij Allianz als Head of Digital. Brand, CX & Analytics.
Linkedin -
Jay de Groot
Jay de Groot is Partner & Senior Advisor bij ScienceParkInc.com, voorheen was hij CCO bij BrainCreators.
Linkedin -
Paulien Schieven
Paulien Schieven is CCO bij Ipsos. Daarvoor was ze Director Marketing & Sales bij SAMR Marktvinders, en Managing Partner bij SmartAgent.
Linkedin -
Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Eerder was hij o.a. hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Linkedin -
Ben van der Burg
Ben van de Burg is Chief Commercial Officer bij Tripple. Daarvoor heeft hij functies bekleed onder anderen bij WebAds en Vodafone.
Linkedin -
Dorianne Richelle
Dorianne Richelle is de country manager van digitaal autoplatform AutoScout24. Daarvoor werkte ze o.a. voor Facebook (nu Meta), Vodafone en ING.
Linkedin -
Maarten Stramrood
Maarten Stramrood heeft gewerkt in diverse functies binnen het digitale domein voor bedrijven zoals Vodafone/Ziggo, T-Mobile en Brenntag. Momenteel is hij consultant bi VASCO Consult.
Linkedin -
Taco Stomps
Taco Stomps is manager en ondernemer in de digitale sector. Hij heeft gewerkt bij onder andere Film1, Filmfocus en Strawberries. Momenteel is hij Partner van Depascor.
Linkedin -
Sascha van Belzen
Sascha van Belzen is Chief Digital & Marketing Officer bij DPD Nederland.Hiervoor heeft zij gewerkt bij DPG Media, Jaarbeurs, VPRO en Station10.Linkedin -
Stefan Verkerk
Stefan is investeerder en manager in scale ups. Hij was CFO/COO en founding shareholder bij WeTransfer en Chief Excel Officer en aandeelhouder bij AppSignal.
Linkedin -
Jacqueline Marell
Jacqueline is een data-driven digital marketing expert met meer dan 20 jaar ervaring. Zij is nu sr digital marketing manager binnen PwC Nederland en team lead van de online, social, design, marketing automation en data specialisten.
Linkedin -
Marcel van Brenk
Marcel van Brenk is partner van EY. Ook was hij 3 jaar lang voorzitter van de expertgroep ‘Big Data & Analytics van het onderzoeksprogramma ShoppingTomorrow.
Linkedin -
Lara Ankersmit
Lara Ankersmit is directeur Communicatie en Nieuws bij het CBS. Hiervoor was Lara Hoofd Digital & Innovatie bij de NOS en verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de sites, apps en social kanalen van de NOS.
Linkedin -
Jaap Kooij
Jaap Kooij is een ervaren eCommerce en Digital Director die digitale sales en business modellen heeft gebouwd voor top merken en bedrijven als Heineken International, O’Neill, Rituals Cosmetics, Reed Business, PostNL, Omron Healthcare en JDE Peet's.
Linkedin -
Patrick Ruijs
Patrick Ruijs is het grootste deel van zijn loopbaan werkzaam bij VODW. Momenteel is hij Partner Business Transformation bij EY.
Linkedin
DIA PRO
-
Yasmine Bremer
Yasmine is a freelance Visual & Motion Designer. Well-known for her previous position at Rōnin Amsterdam as the Motion Design Director and has been professionally active in the Digital industry for over 15 years. Now, she’s back into being a freelancer and starting up her own little design studio. Next to this, she's an active member in the digital design community and a judge at the FWA, Lovies and DIA Pro.
Linkedin -
Heleen van Nues
Heleen heeft onder andere ervaring als interaction designer bij bedrijven zoals Mirabeau en The Garage, waar ze samenwerkte met bedrijven als KLM, Nuon, Essent en anderen. Momenteel is ze werkzaam bij ANWB, waar ze haar tijd als UX Chapter Lead verdeelt tussen het CX/UX Chapter en de UX strategie van ANWB.nl.
Linkedin -
Johan Huijkman
Johan werkt als Accessibility Engineer bij technologiebedrijf Q42. In 2022 won hij voor zijn inspanningen de DIA PRO Best in Tech Award. Johan zet zich al jarenlang in voor de toegankelijkheid van digitale producten. Door het begrip beperking ter discussie te stellen, creëert hij bewustwording bij collega's en klanten. Johan is ook bestuurslid bij Stichting Appt.
Linkedin -
Nick van der Linde
Jury DIA PRO Nick is de winnaar van de DIA PRO Best in UX 2016. Tot 2017 werkte hij voor Mirabeau. Nu is Nick werkzaam bij Handmade.
Linkedin -
Wouter van den Berg
Nadat Wouter zijn Market Research bedrijf verkocht aan MetrixLab en de earn-out periode er op zat, werd hij (founding) partner bij Brooklyn Ventures. Vanuit deze rol adviseerde hij boards van verschillende start-ups. Tussen 2016 en 2023 heeft Wouter, onder meer als Industry Lead eCommerce, Food Delivery & Groceries bij Meta gewerkt. In oktober 2023 is hij begonnen als directie lid en hub manager bij het creatief digitale bureau Happy Horizon.
Linkedin