Jury
De onafhankelijke jury zijn zwaargewichten uit de Nederlandse online wereld
DIA
-
Wout van den Dool
Wout van den Dool bouwt al 20+ jaar enthousiast aan digital experiences. Nu uitrol en adoptie van FrieslandCampina Professional's digital eco system van Europa naar Azië. Daarvoor Triodos Bank, AEGON en AH Geldzaken. Co-auteur van Basisboek Digital Marketing.
Linkedin -
Ineke Prevoo
Ineke Prevoo is Head of E-commerce&Engagement voor Wealth&International bij ABNAMRO. Zij was eerder werkzaam voor KLM in diverse functies en als zelfstandig coach&consultant.
Linkedin -
Ernst Keyzer
Ernst Keyzer is Managing Director bij media- en uitgeefbedrijf PXR. Daarnaast is hij actief als adviseur en investeerder. Hiervoor was hij directeur van TMG Digital en heeft hij jaren voor KPMG gewerkt.
Linkedin -
Alain van der Heijde
Alain van der Heijde heeft gewerkt bij o.a. Vattenfall, XS4ALL, Wolters Kluwer en ONVZ. Momenteel is hij Head of E-commerce & Engagement bij ABN AMRO."
Linkedin -
Laura van den Boom
Laura van den Boom is een International Brand and Communications Consultant. Ze heeft gewerkt aan zowel bureau- als klantzijde voor vele mooie merken, zoals Mercedes-Benz, Signify en Under Armour, in binnen- en buitenland.
Linkedin -
Hans Voorn
Hans Voorn is manager eBusiness (inclusief online en big data) bij Coöperatie DELA en freelance journalist en vlogger bij Emerce.
Linkedin -
Martijn Ollefers
Martijn Ollefers is werkzaam bij Allianz als Head of Digital. Brand, CX & Analytics.
Linkedin -
-
Jay de Groot
Jay de Groot is Partner & Senior Advisor bij ScienceParkInc.com, voorheen was hij CCO bij BrainCreators.
Linkedin -
Ellen Bark-Lindhout
Ellen Bark-Lindhout is co-founder Collider, MarTech & AdTech Accelerator.
Linkedin -
Roeland Stekelenburg
Roeland Stekelenburg was oa founder van NLbuzz en creatief directeur van Consolidated Media Industries (CMI). Hij is nu innovator & (digital) communication professional bij Stekel Studio & RPO.
Linkedin -
Paulien Schieven
Paulien Schieven is CCO bij Ipsos. Daarvoor was ze Director Marketing & Sales bij SAMR Marktvinders, en Managing Partner bij SmartAgent.
Linkedin -
Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Eerder was hij o.a. hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Linkedin -
-
Dorianne Richelle
Dorianne Richelle is de country manager van digitaal autoplatform AutoScout24. Daarvoor werkte ze o.a. voor Facebook (nu Meta), Vodafone en ING.
Linkedin -
Maarten Stramrood
Maarten Stramrood heeft gewerkt in diverse functies binnen het digitale domein voor bedrijven zoals Vodafone/Ziggo, T-Mobile en Brenntag. Momenteel is hij consultant bi VASCO Consult.
Linkedin -
Taco Stomps
Taco Stomps is manager en ondernemer in de digitale sector. Hij heeft gewerkt bij onder andere Film1, Filmfocus en Strawberries. Momenteel is hij Partner van Depascor.
Linkedin -
Sascha van Belzen
Sascha van Belzen is Chief Digital & Marketing Officer bij DPD Nederland.Hiervoor heeft zij gewerkt bij DPG Media, Jaarbeurs, VPRO en Station10.Linkedin -
Stefan Verkerk
Stefan is investeerder en manager in scale ups. Hij was CFO/COO en founding shareholder bij WeTransfer en Chief Excel Officer en aandeelhouder bij AppSignal.
Linkedin -
Jacqueline Marell
Jacqueline Marell is werkzaam als Digital Marketing Manager bij PwC Nederland. Eerder was zij onder andere senior online manager bij PwC.
Linkedin -
Wouter van den Berg
Nadat Wouter zijn Market Research bedrijf verkocht en de earn-out periode er op zat, werd hij (founding) partner bij Brooklyn Ventures. Vanuit deze rol adviseerde hij boards van verschillende start-ups. De afgelopen 7 jaar heeft Wouter, onder meer als Industry Lead eCommerce, Food Delivery & Groceries bij Meta gewerkt, waar hij per 1 maart 2023 is gestopt. Onbekend is nog wat Wouter zijn nieuwe uitdaging wordt.
Linkedin -
Marcel van Brenk
Marcel van Brenk is partner van EY. Ook was hij 3 jaar lang voorzitter van de expertgroep ‘Big Data & Analytics van het onderzoeksprogramma ShoppingTomorrow.
Linkedin -
Jolique Weelink
Jolique is Global head of Technology, Innovation and Consultancy bij MetrixLab. Helping global brands to get more insights out of their data. Daarvoor heeft zij functies bekleed bij onder andere TNT en WEMAR Marktonderzoek.
Linkedin -
Lara Ankersmit
Lara Ankersmit is directeur Communicatie en Nieuws bij het CBS. Hiervoor was Lara Hoofd Digital & Innovatie bij de NOS en verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de sites, apps en social kanalen van de NOS.
Linkedin -
Jaap Kooij
Jaap Kooij is een ervaren eCommerce en Digital Director die digitale sales en business modellen heeft gebouwd voor top merken en bedrijven als Heineken International, O’Neill, Rituals Cosmetics, Reed Business, PostNL, Omron Healthcare en JDE Peet's.
Linkedin -
Patrick Ruijs
Patrick Ruijs is het grootste deel van zijn loopbaan werkzaam bij VODW. Momenteel is hij Partner Business Transformation bij EY.
Linkedin
DIA PRO
-
Ernst Keyzer
Ernst Keyzer is Managing Director bij media- en uitgeefbedrijf PXR. Daarnaast is hij actief als adviseur en investeerder. Hiervoor was hij directeur van TMG Digital en heeft hij jaren voor KPMG gewerkt.
Linkedin -
Nick van der Linde
Jury DIA PRO Nick is de winnaar van de DIA PRO Best in UX 2016. Tot 2017 werkte hij voor Mirabeau. Nu is Nick werkzaam bij Handmade.
Linkedin -
Martijn Ollefers
Martijn Ollefers is werkzaam bij Allianz als Head of Digital. Brand, CX & Analytics.
Linkedin